Nierównomiernosc przelotowosci pasma

Przelotowość realna , jest to przelotowość osiągana bez specjalnych utrudnień w ruchu, czyli przy dopuszczeniu różnej szybkości pojazdów, możliwości wyprzedzania itp. Największą przelotowość pasma uzyskujemy w wypadku, gdy prowadzi ono pojazdy jednorodne jadące z przeciętną optymalną szybkością jednakową dla danej grupy pojazdów. Nierównomierność przelotowości pasma powoduje jej spadek przy ruchu różnych pojazdów do poziomu przelotowości niższego rzędu, np. przy ruchu aut i pojazdów konnych przelotowość spada z 1500 do 400 poj/godz lub jest niewiele większa niż 400 poj/godz. W praktyce ruch uliczny bez, przeszkód prawdę nie istnieje, gdyż przeszkodą jest każde skrzyżowanie uliczne, poprzeczny ruch przechodniów lub wszelkie przyhamowanie, skręcanie pojazdów na postoje itp. Wskutek tego powyższe wskaźniki przelotowości trzeba zredukować w przybliżeniu o 10-7-20r/o . [więcej w: zbiornik buforowy co, baterie fotowoltaiczne dofinansowanie, strefy przemarzania gruntu ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: baterie fotowoltaiczne dofinansowanie strefy przemarzania gruntu zbiornik buforowy co